ATTENTION: Please enable Javascript in your browser for full site functionality.
Skip to navigation Skip to main content Skip to footer

Expertiza care vă aduce mai aproape de pacienții dumneavoastră

Expertiza care vă aduce mai aproape de pacienții dumneavoastră

Notificare privind confidențialitatea

Cine suntem

Alliance Healthcare este alcătuită din entități comerciale diferite (inclusiv Alliance Healthcare, Forte Pharma, Alloga, Alphega, Skills in Healthcare, OTC Direct, North West Ostomy Supplies și Alcura). Vă vom anunța cu care dintre acestea aveți o relație atunci când obțineți un produs sau un serviciu de la noi. Prezenta notificare acoperă toate aceste entități diferite.

Confidențialitatea dvs. și legislația

Confidențialitatea dvs. este protejată prin lege. Această secțiune explică modul în care funcționează această protecție.

Legea privind protecția datelor stipulează faptul că avem voie să utilizăm informații cu caracter personal dacă avem un motiv legitim pentru a face acest lucru. Acest fapt și distribuirea acestora în afara Alliance Healthcare. Legislația stipulează că trebuie să avem unul sau mai multe dintre aceste motive:

  • Procesarea este necesară pentru derularea unui contract pe care îl avem cu dvs. sau
  • Este necesară pentru respectarea unei obligații legale sau
  • Este necesară în scopul unui interes legitim sau
  • Este necesară pentru a proteja interesul vital al persoanei vizate sau
  • V-ați dat consimțământul 

Un interes este legitim atunci când avem un motiv economic sau comercial pentru a folosi informațiile dvs. Dar, chiar și așa, nu trebuie folosite pe nedrept, împotriva a ceea ce este corect și optim pentru dumneavoastră. Dacă ne bazăm pe interesul nostru legitim, vă vom spune care este acesta.

Cum utilizăm informațiile dvs. cu caracter personal

Iată o listă a modurilor în care putem folosi informațiile dvs. cu caracter personal și motivele pentru care facem acest lucru.

În ce scop utilizăm informațiile dvs. cu caracter personal

Scopurile noastre:

• Pentru a gestiona relația pe care o avem cu dvs. sau cu firma dvs.

• Pentru a dezvolta noi modalități de a satisface nevoile clienților noștri și de a ne dezvolta afacerea.

• Pentru a dezvolta și desfășura activități de marketing.

• Pentru a studia modul în care clienții noștri folosesc produse și servicii oferite de societatea noastră și de alte organizații.

• Pentru a oferi recomandări sau îndrumări cu privire la produsele și serviciile noastre.

• Gestionarea înregistrărilor dvs., identificarea produselor și serviciilor noastre care vă pot interesa și informarea dvs. cu privire la acestea. 

• Proiectarea de produse și servicii și stabilirea tarifelor pe care le percepem pentru acestea.

• Definirea tipurilor de clienți pentru produse sau servicii noi.

• Solicitarea consimțământului dvs. atunci când avem nevoie de acesta pentru a vă contacta.

• Eficientizarea modului în care ne îndeplinim obligațiile legale.

• Pentru a ne dezvolta și gestiona brandurile, produsele și serviciile.

• Pentru a gestiona modul în care lucrăm cu alte societăți care prestează servicii pentru noi și pentru clienții noștri.

• Dezvoltarea de produse și servicii și stabilirea tarifelor pe care le percepem pentru acestea.

• Definirea tipurilor de clienți pentru produse sau servicii noi.

• Eficientizarea modului în care ne îndeplinim obligațiile legale și contractuale.

• Pentru a livra produse și a presta servicii.

• Pentru a efectua și gestiona plățile.

• Pentru a încasa și a recupera banii care ne sunt datorați.

• Eficientizarea modului în care ne îndeplinim obligațiile legale și contractuale.

• Respectarea reglementărilor care ni se aplică.

• Pentru a detecta, ancheta, raporta și încerca să prevenim infracțiunile.

• Pentru a gestiona riscurile la adresa noastră și a clienților noștri.

• Pentru a respecta legislația și reglementările care ni se aplică.

• Pentru a răspunde la reclamații și a încerca să le rezolvăm.

• Dezvoltarea și îmbunătățirea modului în care ne tratăm infracțiunile, precum și îndeplinirea obligațiilor noastre legale în această privință

• Respectarea reglementărilor care ni se aplică. 

• Eficientizarea modului în care ne îndeplinim obligațiile legale și contractuale.

• Pentru a ne conduce afacerea într-un mod eficient și adecvat. Acest fapt include gestionarea poziției noastre financiare, capacitatea economică, planificarea, comunicațiile, guvernanța corporativă și auditul.

• Respectarea reglementărilor care ni se aplică. 

• Eficientizarea modului în care ne îndeplinim obligațiile legale și contractuale.

• Pentru a ne exercita drepturile stipulate în acorduri sau contracte.

 

Grupe de informații cu caracter personal

Folosim mai multe tipuri diferite de informații cu caracter personal și le grupăm după cum urmează.

Tip de informații cu caracter personal

Descriere

Personale

Informații de bază, cum ar fi numele dvs. (inclusiv titulatura), societatea pentru care lucrați, funcția sau poziția dvs. și relația dvs. cu o persoană

Financiare

Situația, statutul și istoricul dvs. financiar

De contact

Date despre adresa dvs. și modul în care vă putem contacta, cum ar fi adresa dvs. de corespondență, adresa de e-mail și numărul (numerele) de telefon.

De tranzacționare

Date despre plățile către și din conturile pe care le aveți la noi.

Contractuale

Date despre produsele sau serviciile pe care vi le oferim.

Comportamentale

Date despre modul în care utilizați produsele și serviciile noastre.

Tehnice

Date despre dispozitivele și tehnologia pe care le utilizați, vizitele dvs. pe site-ul nostru web sau aplicațiile sau materialele și comunicările pe care vi le trimitem pe cale electronică.

Comunicări

Date pe care le putem colecta despre dvs. din scrisori, e-mailuri și conversații pe care le purtați cu noi, de exemplu, înregistrări ale serviciului pentru clienți.

Date deschise și înregistrări publice

Date despre dvs. care există în înregistrări publice, cum ar fi Registrul electoral, și informații despre dvs. care sunt disponibile în mod liber pe internet.

Date despre utilizare

Alte date despre modul în care utilizați produsele și serviciile noastre.

Date documentare

Date despre dvs. care sunt stocate în documente în diferite formate sau copii ale acestora. Acestea ar putea include lucruri precum declarații PPA sau Licența pentru medicamente aflate sub control, obținute pentru deschiderea de conturi, facturile la utilități sau pașaportul dvs., dacă este necesar pentru verificarea identității.

Categorii speciale de date

Legislația și alte reglementări tratează unele tipuri de informații cu caracter personal drept „categorie specială”. Vom colecta și vom folosi aceste tipuri de date numai dacă legea ne permite acest lucru:

• Originea rasială sau etnică

• Credințe religioase sau filosofice

• Calitatea de membru sindical

• Date genetice și biometrice

• Date privind sănătatea, inclusiv genul

• Condamnări penale și infracțiuni

Consimțăminte

Orice permisiuni, consimțăminte sau preferințe pe care ni le transmiteți. Acestea includ lucruri precum modul în care doriți să vă contactăm, indiferent dacă primiți declarații pe hârtie sau preferați formate cu caractere mărite.

Codul numeric personal

Un număr sau un cod care v-a fost alocat de un guvern pentru a identifica cine sunteți, cum ar fi un Număr de Asigurare Națională.

De unde colectăm informații cu caracter personal

Putem colecta informații cu caracter personal despre dvs. (sau afacerea dvs.) de la alte societăți din cadrul grupului nostru sau de la terți pe care îi utilizăm pentru a ne ajuta să ne oferim produsele și serviciile.

Datele pe care le colectăm de la dvs. provin dintr-o gamă variată de surse:

  • Cererile pentru produsele și serviciile noastre
  • Discuțiile pe care le purtăm la telefon sau conversațiile pe care le aveți cu personalul nostru
  • Utilizarea de către dvs. a serviciilor noastre web
  • E-mailuri și scrisori
  • Sondajele pentru clienți
  • Dacă participați la concursurile sau promoțiile noastre
  • Date de la terți cu care lucrăm
  • Societățile prin intermediul cărora vă cunoaștem
  • Birouri de credit
  • Surse de informare publică, cum ar fi General Pharmaceutical Council (Consiliul Farmaceutic General)
  • Organizații care lucrează în numele nostru
  • Cercetători de piață

Către cine distribuim informațiile dvs. cu caracter personal

Putem distribui informațiile dvs. cu caracter personal către societăți din cadrul grupului nostru și către anumite organizații de încredere, în conformitate cu obligațiile contractuale pe care le au acestea, inclusiv:

  • Societățile cu care vă punem în legătură 
  • Societățile către care ne solicitați să vă distribuim datele
  • Societățile de cercetare de piață
  • Agenți și consilieri, cum ar fi cei pe care îi utilizăm pentru a vă ajuta să vă gestionați conturile și serviciile, să vi se încaseze ceea ce datorați și să explorați noi moduri de a face afaceri 
  • Agențiile de prevenire a fraudelor 
  • Societățile cu care avem o asociere în participație sau un acord de cooperare 
  • Birouri de credit
  • Furnizorii de servicii IT ai societăților noastre și furnizorilor cărora le subcontractăm anumite servicii de asistență

De asemenea, putem distribui informațiile dvs. către autoritățile de reglementare și alte autorități guvernamentale, dacă ni se impune prin cerințe legale sau statutare.

În unele situații, este posibil să fie nevoie să distribuim informațiile dvs. cu caracter personal către alte organizații pentru a vă oferi produsele sau serviciile pe care le-ați ales.

Dacă alegeți să nu comunicați informații cu caracter personal

În unele circumstanțe, legislația sau termenii și condițiile contractului încheiat cu dvs. ne impun să colectăm și să prelucrăm informații cu caracter personal. Dacă nu doriți să ne distribuiți aceste informații, este posibil să nu vă putem oferi produsele sau serviciile noastre.

Orice colectare de date care este necesară va fi clarificată în momentul colectării.

Distribuirea datelor în afara Spațiului Economic European (SEE)

SEE cuprinde toate statele Uniunii Europene și Islanda, Liechtenstein și Norvegia. Datele cu caracter personal pot fi transferate, prelucrate și stocate în aceste state în condiții de siguranță și securitate, deoarece aceste state oferă un nivel adecvat de protecție a datelor cu caracter personal în comparație cu Regatul Unit.

Există o serie de alte state care pot oferi, de asemenea, un nivel adecvat de protecție, acestea fiind Andorra, Argentina, Canada, Insulele Feroe, Guernsey, Israel, Insula Man, Jersey, Noua Zeelandă, Elveția și Uruguay. Datele dvs pot fi trimise în afara SEE dat fiind că AmerisourceBergen este o companie internațională cu sediul în SUA; orice transfer de date cu caracter personal către SUA va face obiectul Clauzelor contractuale standard din UE.

Statele către care sunt distribuite informații, în afară de statele enumerate mai sus, sunt: Vietnam, China, India și Thailanda. Dacă informațiile dvs. sunt trimise în oricare dintre aceste patru state, ne asigurăm că acestea vor face obiectul unor standarde de protecție și securitate la fel de ridicate ca și cele folosite de Boots aici, în Regatul Unit.

Tratăm cu foarte mare seriozitate datele dvs., de aceea vom efectua întotdeauna o examinare completă a tuturor proceselor și procedurilor furnizorilor noștri, inclusiv soluțiile de stocare pentru datele noastre. Pentru a asigura caracterul adecvat la trimiterea datelor dvs. în afara SEE, am încheiat contracte bazate pe Clauzele contractuale standard din UE, concepute de Comisia Europeană pentru a garanta caracterul adecvat pentru orice transfer de date și prelucrare de această natură.

Marketing

Dacă vă dați consimțământul, putem folosi informațiile dvs. cu caracter personal pentru a vă oferi informații despre care credem că vor fi utile pentru dvs. sau pentru afacerea dvs.

Informațiile cu caracter personal pe care le deținem cu privire la dumneavoastră sunt formate din ceea ce ne spuneți și datele pe care le colectăm atunci când utilizați serviciile noastre sau pe care le colectăm de la terți cu care lucrăm.

Analizăm aceste informații pentru a stabili ce ați putea dori, de ce ați putea avea nevoie sau ce vă poate interesa. În acest fel, putem afla ce produse, servicii și oferte pot fi relevante pentru dvs. sau pentru afacerea dvs.

Puteți să ne solicitați în orice moment să nu vă mai trimitem mesaje de marketing, dar vom continua să vă trimitem declarații și alte informații importante, cum ar fi modificările serviciilor pe care le utilizați în prezent.

Dacă achiziționați în viitor diferite produse sau servicii noi de la societatea noastră, vă putem solicita să vă confirmați alegerile și exactitatea înregistrărilor noastre. Vă vom solicita, de asemenea, să faceți acest lucru dacă apar modificări în legislație, în reglementări sau în structura societății noastre.

Dacă vă răzgândiți, vă puteți actualiza oricând alegerile, contactându-ne folosind datele furnizate în continuare în acest document.

Cum vă protejăm informațiile cu caracter personal

Folosim o gamă variată de măsuri tehnice și organizatorice pentru a ajuta la protecția informațiilor dvs. cu caracter personal împotriva accesului, utilizării, divulgării, modificării sau distrugerii neautorizate, în concordanță cu legislația aplicabilă de protecție a datelor.

Cât timp păstrăm informațiile dvs. cu caracter personal

Vom păstra informațiile dvs. cu caracter personal în conformitate cu politica noastră de păstrare a datelor atât timp cât relația dvs. cu Alliance Healthcare continuă sau dacă trebuie să vă păstrăm datele pentru a gestiona relația pe care o avem cu dvs.

După ce nu mai sunteți client sau după încetarea unei relații comerciale cu Alliance Healthcare, este posibil să vă păstrăm datele din unul dintre aceste motive: 

  • Pentru a răspunde la orice întrebări sau reclamații.
  • Pentru a vă demonstra că v-am tratat corect.
  • Pentru a păstra înregistrări conform regulilor care se aplică afacerii noastre.

Vă putem păstra datele timp de 10 ani sau mai mult din motive legale, de reglementare sau tehnice.

Accesarea informațiilor dvs. cu caracter personal

Vă puteți accesa informațiile cu caracter personal pe care le deținem dacă ne trimiteți mail la: dataprotection@alliance-healthcare.ro sau ne scrieți la: Alliance Healthcare România, Str. Amilcar C. Săndulescu nr 7, sector 6, București, în atenția Responsabilului cu protecția datelor.

Notificarea noastră în cazul în care informațiile dvs. cu caracter personal sunt incorecte

Aveți dreptul de a pune la îndoială orice informație pe care o avem despre dvs. despre care credeți că este greșită sau incompletă. Vă rugăm să ne contactați dacă doriți să faceți acest lucru. Dacă faceți acest lucru, vom lua măsuri rezonabile pentru a verifica exactitatea acesteia și pentru a o corecta.

Ce se întâmplă dacă doriți să nu mai folosim informațiile dvs. cu caracter personal?

Dacă nu sunteți de acord cu utilizarea de către noi a informațiilor dvs. cu caracter personal, aveți dreptul de a vă opune. Acest drept este cunoscut sub denumirea de „dreptul de opoziție” și „dreptul la ștergerea datelor” sau „dreptul de a fi uitat”.

Aceste drepturi nu sunt absolute și pot exista motive legale sau de altă natură pentru care trebuie să vă păstrăm ori să vă prelucrăm datele. Cu toate acestea, vă rugăm să ne informați în cazul în care credeți că nu ar trebui să le utilizăm.

Uneori este posibil să putem restricționa utilizarea datelor dvs. Acest fapt înseamnă că datele dvs. pot fi folosite numai pentru anumite lucruri, cum ar fi acțiuni în justiție sau exercitarea drepturilor legale. În această situație, nu vom folosi și nu vom distribui informațiile dvs. în alte moduri câtă vreme acestea sunt supuse unor restricții.

Ne puteți solicita să restricționăm utilizarea informațiilor dvs. cu caracter personal dacă:

  • Au fost folosite ilegal, dar nu doriți ca noi să le ștergem.
  • Nu mai au relevanță, dar doriți să le păstrăm pentru utilizarea în cadrul unei acțiuni în instanță.
  • Ne-ați solicitat deja să nu vă mai folosim datele, dar așteptați să vă spunem dacă avem voie să le utilizăm în continuare.
  • Dacă doriți să vă opuneți modului în care folosim datele dvs. sau ne solicitați să le ștergem sau să restricționăm modul în care le folosim, vă rugăm să ne contactați.

Vă puteți retrage în orice moment consimțământul ca noi să deținem datele dvs. cu caracter personal. Vă rugăm să ne contactați dacă doriți să faceți acest lucru. Vom respecta această alegere în conformitate cu obligațiile noastre legale.
Vom actualiza această notificare pentru a reflecta orice modificări de legislație. În unele cazuri, vă putem contacta pentru a vă informa despre acest fapt.

Cum ne puteți contacta

Întrebările, comentariile și solicitările referitoare la această notificare privind confidențialitatea sunt binevenite și trebuie adresate la:

Adresă
Responsabilul cu protecția datelor
Alliance Healthcare România
Str. Amilcar C. Săndulescu nr 7, Sector 6, București

Telefon:  +40 021 407 77 11
E-mail:  dataprotection@alliance-healthcare.ro